VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Legios získal další velkou zakázku, přijme stovku lidí

Louny - Společnost Legios Louny získala další významnou zakázku na výrobu železničních vagónů za stamiliony korun. Díky rozšiřování výroby by měla nabírat v letošním roce zaměstnance.

29.1.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

Lounská společnost Legios, bývalý Lostr, získala další významnou zakázku.

V minulých dnech podepsala smlouvu o dodávce vagonů pro Touax rail z mezinárodního koncernu Touax SCA se sídlem ve Francii.

„Jedná se o šestinápravové kloubové vozy pro přepravu kontejnerů a výměnných nástaveb. Prvních sto vagonu musí být dodáno do letošního srpna a následně se předpokládá výroba dalších 90 vagonů do konce roku. Finanční objem celé zakázky se pohybuje v řádech několika stovek milionů korun,“ sdělil Deníku mediální zástupce společnosti Tomáš Jelínek.

V Lounech se začnou vyrábět také lokomotivy

Pro Legios je to další významná zakázka pro zahraničního partnera z poslední doby. Letos na jaře by měla v licenci německé firmy Voith začít v Lounech vyrábět lokomotivy Maxima pro nákladní přepravu, italské firmě Ambrogio zase dodá sto kontejnerových vozů pro nákladní železniční přepravu.

„Po loňském úspěchu u italské společnosti Ambrogio kontrakt s Touax rail potvrzuje naši schopnost zvítězit v zahraniční konkurenci i u velmi náročných zákazníků, jakým mezinárodní koncern Touax bezpochyby je,“ řekl Radek Rybáček, generální ředitel společnosti Legios.

Vagony společnosti Legios podle něj splní nejvyšší nároky na bezpečnost, hospodárnost a vysokou spolehlivost. Budou konstruovány na maximální rychlost 120 km/h, nosnost nápravy 22,5 tun a životnost 20 let.

„V souvislosti s rozšiřováním výroby, které je výsledkem i zakázky pro Touax, se předpokládá, že Legios přijme v tomto roce více než stovku zaměstnanců. Půjde především o technické profese a o pracovníky obchodu,“ sdělil T. Jelínek.

Legios navazuje na tradici výroby a opravy železničních vozidel, která v Lounech započala v roce 1872. V současnosti se firma řadí mezi významné evropské výrobce lokomotiv, železničních nákladních vozů a náhradních dílů. Její výrobní program rovněž zahrnuje opravy a modernizace železničních vozů a lokomotiv. V posledních letech Legios změnil svou obchodní strategii, která se orientuje na zahraniční expanzi.

Autor: Petr Kinšt

29.1.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Nohejbal - ilustrační snímek.

Nohejbalisté Žatce zatím neprohráli, čekají je boje o návrat do extraligy

Ilustrační foto.

V úvodu fotbalové III. třídy padalo hodně gólů

Bazén v Postoloprtech otevřou po letní přestávce v polovině září

Postoloprty – Návštěvníci se mohou těšit například na opravená sociální zařízení.

Na Doupově začalo velké cvičení, účastní se ho přes 1500 vojáků

Doupov – Ve vojenském prostoru Hradiště v Doupovských horách začalo v pondělí 21. srpna velké cvičení. Zúčastní se ho přes 1500 vojáků z bojového uskupení na bázi žatecké 4. brigády rychlého nasazení.

Fotbalisté rozehráli okresní přebor, nováček z Vrbna rozstřílel Vroutek

Okres Louny – Další nováček z Libčevsi překvapivě obral o body Lenešice, Panenský Týnec prohrál s Kozly.

Auto ve Vroutku vjelo na přejezd a střetlo se s vlakem

Vroutek – Při střetu nebyl naštěstí nikdo zraněn. Nabourané auto vyprostili hasiči.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení