Martine, prosím, jak to tedy začalo“ „Narodil jsem se v Žatci (protože v Lounech v porodnici malovali), ale jsem Louňák. V Lounech mám pořad trvalý pobyt, v Lenešicích jsem cca 4 roky, ale Louny jsou srdcovka, Vždyť v Lounech máme i Klub Mini Louny. Kolem aut jsem se motal pořad a přes klub Mini Louny mě to profesně posunulo do Mini Renocar Praha – Čestlice, kde mám na starosti prodej vozu Mini. A tam jsem cca 8 rok, je super, když se ti koníček stane prací. Na to navazuje i další příběh kolem Dakaru. To přišel mladý hoch, který spolupracuje s Mini jako ambasador - Martin Macík Jr. Tehdy jezdil u konkurence, kde to moc nefungovalo a najednou se objevil u mě a tím to začalo. Společně akce, menší závody atd., prostě jsme si sedli. Jako host byl i ze závodní technikou na srazu pořádaný našim lounským klubem, začali jsme více a více spolupracovat.

close Martin Bartoň z Loun má v týmu Big Shock Racing a MM Technology na Dakaru na starosti správu všech doprovodných kamionů a současně si vzal na starost mytí oken. info Zdroj: Mini Renocar Praha zoom_in Martin Bartoň z Loun má v týmu Big Shock Racing a MM Technology na Dakaru na starosti správu všech doprovodných kamionů a současně si vzal na starost mytí oken.

U nás doma jsem sledoval Dakar od mala, je to fascinující nejtěžší Rally na světě a je stejně stará jak já, je tam spousta osudů i náhod. Třeba knížku, kterou mám doma o prvním Liazu na Dakaru. Liazka byla na rally dříve než Tatra a lidi kteří tam byli, když já byl malý kluk, jsou teď kolegové. Jsou to světové legendy, některým bude 70 let. Třeba Ladislav Faitl, s nim tu sedíš u večeře a hltáš příhody z prvních Dakaru. Jsem rád, že zde mužů byt s týmem Big Shock Racing Martina Macika. Protože je to nejlepší Čech posledních let a hlavně se svým otcem taky Martinem Jsou to fantastičtí lidé, ne jen profesně. Plním si klukovský sen byt na nejtěžší rally světa a byt součástí Českého týmu a reprezentovat Českou republiku. Sny se mají snít a pak to přijde“…

 

Děkuji za rozhovor.

 

Ladislav Bába