Ve středu 22. listopadu se představila zmodernizovaná prodejna v Ústeckém kraji, konkrétně ve městě Louny. Přestavba prodejny probíhala za plného chodu, a proto jako poděkování zákazníkům za trpělivost, byl u slavnostního přestřižení pásky připraven bohatý doprovodný program. Od desíti hodin si mohli malí i velcí zákazníci vyzkoušet malování na ozdoby či ochutnat připravená jídla v podobě hotdogu, zelňačky nebo vánočky. Na zahřátí nechyběl ani svařák či čaj.
Prodejna nově nabídne svým zákazníkům samoobslužné pokladny, 225 parkovacích míst, inovativní chladící nábytek či nákupní plochu o rozloze 2740 metrů čtverečních.
Pohodlí a rychlost jsou jedny z hlavních atributů, na které společnost Kaufland při přestavbě svých prodejen myslí. Již při příjezdu zákazníky přivítá parkoviště o rozloze 225 míst, z čehož je 6 určeno pro lidi se sníženou možností pohybu a 5 pro stání rodičů s dětmi. Při vstupu do prodejny jistě zákazníci ocení srozumitelný a jasně definovaný navigační systém či barevnou výmalbu. Další časovou úsporu zaručí pokladní zóna se 6 samoobslužnými pokladnami. Nechybí ani zavedená a úspěšná technologie K-SCAN, která umožňuje zákazníkům samostatně skenovat své výrobky ručními scannery nebo mobilními telefony, což usnadňuje celý nákupní proces a šetří čas.
Další nepostradatelnou složkou, která zaručí na nově přestavěné prodejně bohatý sortiment v podobě čerstvé drůbeže, masa, uzenin, lahůdek a sýrů, jsou modernizované obslužné pulty. Úsek pečiva zase obohatí ohřevná vitrína s grilovanými kuřaty a jako novinku mohou zákazníci ochutnat produkty z řemeslných pivovarů.
„V každé z našich prodejen se snažíme mít v nabídce zástupce regionálních a řemeslných produktů. Věříme, že kvalita se ukrývá pod rukama našich místních dodavatelů, kterých je v Kauflandu dohromady více než 130,“ doplňuje tisková mluvčí společnosti Kaufland ČR Renata Maierl. Pohodlí zákazníkům nabízí i nejbližší okolí prodejny. Díky automatu na kávu, skříňkám na zavazadla či rozšířeným koncesionářským službám se nákup stane příjemným zážitkem. Nově upravené zázemí jako např. kanceláře, kuchyňka a společenská místnost, je připravené také pro zaměstnance prodejny.
Modernizovaná prodejna díky technologickým prvkům dbá i na udržitelnost a ekologii. Jako nábytek s chlazenými a mraženými produkty byla zvolena moderní varianta s dvířky, která brání úniku energie a díky tomu se ztráta chladu minimalizuje. Lepší viditelnost a nižší energetickou náročnost provozu zase pomáhá zajistit plošné LED osvětlení. Neposlední novinkou, na kterou se mohou zákazníci těšit jsou LMIV zákaznické terminály, které mohou jednoduše ověřit cenu, ukázat složení výrobku nebo poskytnout informace o slevě.
Renata Maierl
mluvčí Kaufland Česká republika