Kamenný klenbový most z roku 1871 u Deštnice slouží k převedení polní cesty pod železniční tratí.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Kamenný klenbový most z roku 1873 mezi poli u Želče se zboural, na jeho místě vyroste nový železobetonový.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
U Deštnice je jeden z nejzajímavějších mostů celé trati. Jde o dvojitý železniční viadukt, v jeho spodní části protéká potok a horní slouží jako průchod polní cesty.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
U Deštnice je jeden z nejzajímavějších mostů celé trati. Jde o dvojitý železniční viadukt, v jeho spodní části protéká potok a horní slouží jako průchod polní cesty.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
U Deštnice je jeden z nejzajímavějších mostů celé trati. Jde o dvojitý železniční viadukt, v jeho spodní části protéká potok a horní slouží jako průchod polní cesty.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
U Deštnice je jeden z nejzajímavějších mostů celé trati. Jde o dvojitý železniční viadukt, v jeho spodní části protéká potok a horní slouží jako průchod polní cesty.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
U Deštnice je jeden z nejzajímavějších mostů celé trati. Jde o dvojitý železniční viadukt, v jeho spodní části protéká potok a horní slouží jako průchod polní cesty.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
U Deštnice je jeden z nejzajímavějších mostů celé trati. Jde o dvojitý železniční viadukt, v jeho spodní části protéká potok a horní slouží jako průchod polní cesty.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Železniční zastávka Deštnice.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt
Železniční zastávka Želeč.
Zdroj: Deník/Petr Kinšt