Na CD i LP ji spolu vydalo pražské nakladatelství Polí5 a Indies Happy Trails z Brna. Na albu je hudba k filmu Listopad režiséra Garyho K. Griffina. Ten dle scénáře Arnošta Lustiga svýma americkýma očima vypráví příběh středoškoláků dospívajících v totalitním Československu koncem 80. let, jakých jich slyšel později bezpočet v hospodských vyprávěnkách od dnes už dospělých kluků a holek.

Ve scénické hudbě Tvrdý a Havelka zprvu užili samply písní skupiny Garáž od Mejly Hlavsy. Až poté zpracovali další dobové písně jiných autorů a nakonec tak vznikl samostatný projekt.

Při procházení množstvím dobové hudby Tvrdý a Havelka s koproducentem Ondřejem Šturmou vybrali sérii písní českého undergroundu, punku a nové vlny. Ty pak posloužily jako předloha nového konceptu. Garáž, Psí vojáci, Michael's Uncle, Dybbuk a Panika, Dr. Max, Hrdinové nové fronty, STP, Půlnoc. Na motivy 11 písní těchto kapel vzniklo CD „U nás v garáži".

Všechny vybrané písně mají až překvapivě aktuální texty. To byla také jedna z hlavních podmínek, které si tvůrci vytkli. Dvojice „nových autorů" totiž musela vnímat výpověď jako svou vlastní.

V textech jsou spojení, jež se vryjí do paměti. Ten pocit je stále platný: „Svět se posral my stále hledáme štěstí bejt s tebou sou dobrý časy pocity jak žiletky duše má je propast černá ale čert to vem…" Pocity a výpovědi mají ale nový kontext, a nejen estetický. Novou úpravou dostávají v některých případech i nový smysl, či se prohlubuje a aktualizuje ten původní.

Martin Tvrdý tu jako producent navazuje na své sólové elektronické EP „Neprodejné". Vytváří písním minimalisticky jemný, ale velmi nekompromisní základ i strukturu. Také nové album je jako původní hudební underground, v některých pasážích ohlušující, avšak představuje výrazný odklon od tehdejší rockové estetiky…