VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Legios získal další velkou zakázku, přijme stovku lidí

Louny - Společnost Legios Louny získala další významnou zakázku na výrobu železničních vagónů za stamiliony korun. Díky rozšiřování výroby by měla nabírat v letošním roce zaměstnance.

29.1.2011
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Sejkora

Lounská společnost Legios, bývalý Lostr, získala další významnou zakázku.

V minulých dnech podepsala smlouvu o dodávce vagonů pro Touax rail z mezinárodního koncernu Touax SCA se sídlem ve Francii.

„Jedná se o šestinápravové kloubové vozy pro přepravu kontejnerů a výměnných nástaveb. Prvních sto vagonu musí být dodáno do letošního srpna a následně se předpokládá výroba dalších 90 vagonů do konce roku. Finanční objem celé zakázky se pohybuje v řádech několika stovek milionů korun,“ sdělil Deníku mediální zástupce společnosti Tomáš Jelínek.

V Lounech se začnou vyrábět také lokomotivy

Pro Legios je to další významná zakázka pro zahraničního partnera z poslední doby. Letos na jaře by měla v licenci německé firmy Voith začít v Lounech vyrábět lokomotivy Maxima pro nákladní přepravu, italské firmě Ambrogio zase dodá sto kontejnerových vozů pro nákladní železniční přepravu.

„Po loňském úspěchu u italské společnosti Ambrogio kontrakt s Touax rail potvrzuje naši schopnost zvítězit v zahraniční konkurenci i u velmi náročných zákazníků, jakým mezinárodní koncern Touax bezpochyby je,“ řekl Radek Rybáček, generální ředitel společnosti Legios.

Vagony společnosti Legios podle něj splní nejvyšší nároky na bezpečnost, hospodárnost a vysokou spolehlivost. Budou konstruovány na maximální rychlost 120 km/h, nosnost nápravy 22,5 tun a životnost 20 let.

„V souvislosti s rozšiřováním výroby, které je výsledkem i zakázky pro Touax, se předpokládá, že Legios přijme v tomto roce více než stovku zaměstnanců. Půjde především o technické profese a o pracovníky obchodu,“ sdělil T. Jelínek.

Legios navazuje na tradici výroby a opravy železničních vozidel, která v Lounech započala v roce 1872. V současnosti se firma řadí mezi významné evropské výrobce lokomotiv, železničních nákladních vozů a náhradních dílů. Její výrobní program rovněž zahrnuje opravy a modernizace železničních vozů a lokomotiv. V posledních letech Legios změnil svou obchodní strategii, která se orientuje na zahraniční expanzi.

Autor: Petr Kinšt

29.1.2011 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Dýňová polévka
AKTUALIZOVÁNO

Víte si rady s dýní? Pošlete nám svůj nejlepší recept!

Fotografie, která se stane symbolem letošních voleb.
DOTYK.CZ
6

Internet se baví: Babiš líbá a Benda je stejnou jistotou jako smrt a daně

Čtyři červené, dvě penalty a další těsná prohra fotbalistů Loun

Louny /FOTO/ – Po velmi dobře odehraném, leč prohraném utkání na Kladně přivítaly Louny na domácím trávníku další celek z horních pater tabulky, Český Brod.

Na sídlišti ČSA netekla kvůli havárii voda

Louny – Dodávky měly být podle odhadů obnoveny do 11 hodin.

ANO nevyhrálo jen v Úlovicích, v Lišanech dostalo přes 60 procent

Okres Louny – Hnutí Andreje Babiše vyhrálo všude v okrese Louny, výjimkou je malá vesnička u Ročova. 

Vítáme vás na světě! Nově narozená miminka v okrese Louny

Okres Louny - Podívejte se na čerstvě narozené nové občánky z našeho okresu. Rodičům blahopřejeme!

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT