Pivo Louny získalo nové modernější etikety a lahve. Barevný vzhled nových etiket navrhli sami spotřebitelé.

Zástupci města a pivovaru produkty v úterý 27. května pokřtili pivem.

„Ode dneška budou ze stáčecí linky v lounském pivovaru sjíždět piva značky Louny v nové láhvi a s novými etiketami. Během několika dnů by se měly objevit na pultech obchodů,“ uvedla při křtu manažerka značky Louny Daniela Klančíková.

Společnost dovršila modernizaci

Stejnou láhev jako Louny používají hlavní pivovary skupiny Drinks Union, pivo Zlatopramen a Březňák. „Prakticky se tak dovršila modernizace našich značek, které vyrábíme ve třech severočeských pivovarech,“ doplnil generální ředitel Drinks Union Milan Schramm.

Nové láhve si vyžádaly nové etikety. „Ty více zdůrazňují kvalitu piva a sametovou hořkost, kterou se pivo Louny vyznačuje. Barvy pro jednotlivé produkty určovali sami spotřebitelé. Výčepní piva se vyznačují stříbrnou barvou a ležáky zlatou. Na etiketách jsou také zařazeny výrazné chmelové šišky, které připomínají oblast, z níž pivo pochází,“ doplnila Klančíková.

Nové etikety by měly spotřebitelům ulehčit orientaci v jednotlivých typech piv. Změnou prošly také zátky.

Nové etikety budou postupně na lahvích piv Louny Klasik, Louny světlé výčepní, Louny světlý ležák, Louny tmavé výčepní, Louny tmavý ležák, Louny Diamant. Lounský pivovar se v rámci skupiny Drinks Union stává specialistou na speciální piva. Již na začátku roku připravil extra hořký ležák 16°, následoval kvasnicový ležák v dubnu a v květnu přišel pivovar s polotmavým májovým speciálem 13°.

Pivovar v Lounech připravuje také speciální letní pivo a pšeničné pivo, jejichž veřejná ochutnávka proběhla před několika dny.