V provozu je polovina dálnice ve směru na Prahu, na té druhé se pokládá poslední vrstva asfaltu. Montují se svodidla a instalují protihlukové stěny, kterých bude na třech místech dohromady jeden kilometr. V provozu jsou oba kruhové objezdy, jež jsou součástí mimoúrovňové křižovatky Panenský Týnec. Díky rozšíření obchvatu této obce se celistvý úsek dálnice prodlouží na šest kilometrů, maximální povolená rychlost na čtyřpruhu u Sulce se zvýší z 90 na 130 kilometrů v hodině.

Dálniční policie.
Policie shání lidi pro dálniční oddělení. Jedno je u Žatce, druhé bude v Lubenci

V současné době se v rámci D7 pracuje ještě u Loun, zprovoznění šesti kilometrů dálnice se plánuje v roce 2023. Probíhá tam výstavba čtyř mostů, propustků, odvodnění a lehčených násypů. I v tomto případě jde o rozšíření obchvatu na čtyři pruhy.

V příštím roce se má rozjet stavba navazujícího úseku u Chlumčan. Celá D7 má být podle současných plánů hotová v roce 2027. Jako poslední se postaví tři úseky u Slaného ve středních Čechách a u Postoloprt na Lounsku. Tam přípravu komplikuje záplavové území řeky Ohře, kterou překlenou nové mosty.