Přibližně polovina trasy začne sloužit v celém čtyřproudovém profilu, přes údolí u Chlumčan se bude po mostech jezdit po levé části budoucí dálnice ve směru od Prahy. A to až do srpna 2024, kdy se počítá s kompletním zprovozněním.

Horší zprávou pro řidiče je, že se po Novém roce na několik měsíců uzavře sjezd z dálnice na Louny. Na křižovatce Louny východ a v jejím okolí se bude pracovat na pravém jízdním pásu dálnice, který povede v trase současné silnice I/7. Z ní se musí nejprve odklonit doprava na polovinu dálnice.

Mapa ukazuje, které úseky dálnice D7 jsou aktuálně hotové, který se staví a které se plánují.
ŘSD chce v příštím roce začít stavět klíčové úseky dálnice D7 u Slaného

Uzavírka je v plánu do června 2024. Z dálnice bude možné sjet ve směru od Prahy u Panenského Týnce nebo na křižovatce Louny západ.

V souvislosti s výstavbou dálnice u Chlumčan byla letos přes léto několik měsíců uzavřena část křižovatky Louny – východ, a to sjezd ve směru od Chomutova a nájezd ve směru na Prahu.

Celá dálnice D7 v délce zhruba 80 kilometrů má být hotová v roce 2028. Příští rok chce Ředitelství silnic a dálnic začít stavět úseky u Slaného, jako poslední se začne v roce 2025 s částí u Postoloprt.

Mohlo by vás zajímat: Parkoviště místo autobusů. Na lounském nádraží vznikly dvě desítky nových míst

Zdroj: Deník/Petr Kinšt