Řidiči, trasu využívají k cestám do hlavního města také lidé ze Žatecka a Podbořanska, se po dokončení vyhnou jak samotné obci, tak i problematickému křížení se železniční tratí Žatec – Lužná a silnicí Louny – Rakovník. Kousek od Krupé roste mimoúrovňová křižovatka.

V místě se intenzivně pracuje i přes zimu, staví se mosty, na hlavní trase probíhají zemní práce na násypech, pokládá se systém odvodnění. „Na mostě přes Červený potok aktuálně zasypáváme základy mostu a pracujeme na podkladech pro gabionová křídla. Na mostě na silnici II/229 do Rakovníka v místě budoucí mimoúrovňové křižovatky Krupá máme základy hotové, pilíře vybetonované a chystáme se na výstavbu podpěrné skruže pod nosnou konstrukci. Na dalším třípolovém mostě přes železniční trať nyní probíhá odtěžování zeminy u pilotů. Kontinuálně se pokračuje na 805 metrů dlouhé estakádě, kde montujeme bednění a výztuž nosné konstrukce, dále betonujeme pilíře. Na mostním objektu přes polní cestu u Nesuchyně montujeme bednění a výztuže nosné konstrukce levého mostu,“ přiblížila mluvčí Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Dana Zikešová.

Dálnice D6 se staví jižně od Krupé, téměř kilometr z toho povede po mostech. Plánují se čtyři protihlukové stěny v celkové délce jednoho a půl kilometru. Práce, které provádí společnost Metrostav Infrastructure, vyjdou na 1,5 miliardy korun.

Úsek u Krupé naváže na hotovou dálnici mezi Prahou a Krušovicemi. Nedávno začala výstavba dalšího navazujícího úseku u Hořesedel a brzy se začne u Hořoviček. Další navazující část mezi Petrohradem a Lubencem na jihu Ústeckého kraje chce ŘSD začít stavět ještě letos nebo začátkem příštího roku. V roce 2026 má být D6 hotová mezi Prahou a hranicí Ústeckého a Karlovarského kraje, kompletní dokončení se plánuje do roku 2028.