Asistenční služba zahrnuje domácí asistenci a refundaci úniku vody. Novou pomoc při řešení nouzových situací spojených s únikem vody využilo za sedm měsíců tohoto roku 109 zákazníků.

V případě, že má zákazník platnou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu uzavřenou se společností SčVK, může v případě nouzové situace využít asistenční služby na telefonním čísle 212 812 212. To je číslo dispečinku společnosti United Assistance. Zde nahlásí jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo a adresu odběrného místa pro možnost identifikace a upřesní podrobnosti.

„Upřesnění vzniklé situace je velmi důležité. Na základě informací od zákazníka posílá dispečer asistenční služby odborníka na opravu," vysvětluje mluvčí společnosti SčVK Iveta Kardianová.

Až tři zásahy za rok

Domácí asistencí je myšleno zajištění odborných prací, směřujících k odstranění nouzové situace spojené s únikem vody za vodoměrem, a pokud to bude možné obnovení dodávky vody. Odběratel má nárok na poskytnutí tří asistenčních zásahů zdarma v rámci jednoho odběrného místa za jeden kalendářní rok.

Při domácí asistenci zjistí smluvní partner United Assistance, a.s. (UA) stav fakturačního vodoměru ke dni poskytnutí domácí asistence.

Služba kromě uvedené asistence zahrnuje i refundaci úniku vody, kterou se rozumí náhrada nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé situace. Maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc korun.