Na začátku čtyř a půl kilometru dlouhého úseku směrem od Prahy probíhá pokládka asfaltových vrstev, o kus dál v trase se dokončují zemní práce v 19 metrů hlubokém zářezu dálnice, u Chlumčan probíhá betonáž 177 metrů dlouhého a 15 metrů vysokého mostu přes Smolnický potok a pracuje se též na dalších mostech přes železniční trať Louny – Slaný, Cítolibský potok a silnici Cítoliby – Blšany u Loun.
„Na stavbě D7 Chlumčany práce pokračují podle plánu,“ sdělil Michal Jurman, tiskový mluvčí zhotovitele, firmy Metrostav Infrastructure. Zprovoznění úseku v částečném profilu plánuje Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) v prosinci tohoto roku.
V souvislosti s výstavbou D7 u Chlumčan nyní čekají na řidiče dvě dopravní omezení. „Na začátku stavby ve směru od Prahy na Chomutov (konec obchvatu Sulce) probíhá napojení nového dálničního úseku na ten stávající. Proto na dálnici D7 od mimoúrovňové křižovatky v Panenském Týnci až k Sulci je jízdní pás ve směru na Prahu uzavřen a obousměrná doprava v režimu 1+1 je vedena v jízdním pásu směr Louny. Toto omezení bude platit do 3. července,“ informovalo ŘSD.
V rámci přestavby mimoúrovňové křižovatky Louny východ došlo k uzavření sjezdu ze silnice I/7 ve směru od Chomutova a nájezdu ve směru na Prahu. Řidiči musí využít v obou případech křižovatku na opačné straně města – Louny západ. Toto dopravní omezení má platit do 30. září.