Pokud by si turisté vybírali kam zajet na výlet podle toho, jak dobře a profesionálně jim poradí v infocentru, neměl by Žatec konkurenci. Tamní turistické informační centrum získalo další ocenění, tentokrát pro něj hlasovali čtenáři Deníku.
Celorepublikovou anketu o nejlepší infocentrum pořádala spolu s Deníkem Asociace turistických informačních center. Hlasovat mohli čtenáři také na internetových stránkách Žateckého a lounského deníku, hodnotila se jak profesionalita poskytovaných služeb, tak také infocentrum s nejlepší atmosférou a vzhledem. „Zvítězili jsme v obou kategoriích v konkurenci dalších 23 měst z celého Ústeckého kraje,“ má radost Jan Novotný, vedoucí žateckého infocentra, z vítězství v anketě, do které mohli hlasovat lidé z celé republiky. „Těší nás, že si lidé pamatují, že se snažíme jim ve všem vyhovět a poradit,“ dodal.
Turistické informační centrum na žatecké radnici přitom nebylo oceněno poprvé. Má už ve své sbírce řadu úspěchů. „Řadíme toto ocenění mezi naše největší úspěchy. Společně s cenou odborné poroty na festivalu Tourpropag, cenou agentury Westminster za komunikaci nebo oceněním v testu MF Dnes,“ uvedl Novotný.
„Je to důkaz, že Žatec má turistům rozhodně co nabídnout,“ pokračuje Novotný. Od roku 2001 do letošního roku zajistilo infocentrum v Žatci služby a informace pro přibližně 70 tisíc návštěvníkům. „A to nepočítáme servis turistům maily, telefony nebo poštou,“ dodal Novotný